
Haridusuuenduste kavandamine

Millist koostööd pakume?
Uuenduste elluviimine võib tekitada ka parimates juhtides kimbatust. Kuidas edukalt läbi viia harjumuspäraste tegevuste muutused nii, et osapooled mõistaksid muudatuse vajadust, teeksid omavahel koostööd ja kõigi jaoks oleks aktsepteeritav eesmärk, kuhu liigutakse? Siinkohal tuleme mängu meie. Aitame luua ühist arenguvisiooni, püstitada eesmärke ning tõlkida (haridus)uuendused praktilisteks tegevussammudeks, mis on arusaadavad kogu tiimile ning mille järgi saab kohe liikuma asuda. Toetame uuenduslike lahenduste väljatöötamist ja sobivate praktikate valimist tõenduspõhiste otsuste langetamiseks. Aitame koostöös luua uusi tööprotsesse, tegevusmudeleid ja strateegiaid. Tunneme muudatuste eduka ellukutsumise loogikat ja oskame soovitada tööriistu uuenduste ellu kutsumiseks.
Arendusprojekti üksikute etappide elluviimine (nt lähteülesande koostamine, elluviimine, mõju hindamine) või projekti juhtimine kogu elukaare ulatuses, vastavalt koostööpartneri vajadustele lühema- ja pikaajaline koostöö (nt 2-24 kuuni).
Väärtuspakkumine:
- Aitame koosloomeliselt kujundada ühist nägemus ja püstitada ühiseid eesmärke, andes võimaluse huvilistel kaasa rääkida
- Läbi erinevate näidete tõlgime haridusuuendused kliendi jaoks praktilisteks ja arusaadavateks sammudeks
- Koos selgitame välja tõenduspõhised faktid , mis on aluseks muudatuste ellu kutsumisele
- Soovitame erinevaid nüüdisaegseid õpikäsitluse võimalusi
- Pakume praktilisi (digi)tööriistasi muudatuste juhtimiseks
Millist koostööd pakume?

Analüüside ja uuringute koostamine, sh tõenduspõhiste faktide kogumine muudatusvajadusi põhjendamiseks ja osapoolte mõtestatud koostöö käima tõmbamiseks.

Strateegiate koostamine, kus võtame fookusesse vajaduse muudatusi ellu kutsuda. Läheneme igale tööle juhtumipõhiselt, pöörates erilist tähelepanu suure pildi tekkimisele arvestades juba teistes plaanides välja toodud strateegiliste eesmärkidega.

Haridusasutuste arengukavade koostamisel, hoiame valvsalt silma peal koolide sisehindamise aruannetel ning kooli juhtimise põhimõtetel. Arvestame õpilaste ning lapsevanemate vajadustega ning piirkondlike eripäradega, põimides arengukavadesse nüüdisaegseid õpikäsitluse võimalusi.

Koolivõrgu arendamise strateegia ja arengukavade koostamisel läheneme samuti juhtumipõhiselt ning arvestame piirkonna eripärade säilimise, samuti kogukonna soovidega.

Mõõdikute kavandamine ja mõju hindamine.
Näiteid meie ellu viidud haridusuuendustest:

Arendusprojekti üksikute etappide elluviimine (nt lähteülesande koostamine, elluviimine, mõju hindamine) või projekti juhtimine kogu elukaare ulatuses, vastavalt koostööpartneri vajadustele lühema- ja pikaajaline koostöö (nt 2-24 kuuni).
Some Genuine Words From My Clients
Woman In Lead has given me true guidance in terms of business. I learnt a lot from her feedback and services. aliqua. Ut enim ad minim veniam

Lara Smith
In one word, the Woman In Lead gives the best business coaching in town. My business got profit earlier than I expected. aliqua. Ut enim ad mini

Shirley Paul
I would highly recommend Women In Lead as your perfect business coach because of their premium services. aliqua. Ut enim ad minim veniam

Rita Beck